Türkiye'deki reklamların yarısından fazlasının konut reklamı olması

Bizde nasıl bir ekonomi var anlamıyorum, uzun yıllar oldu Türkiye'den ayrılalı, yaşadığım diğer ülkelerde hiç böyle delicesine konut reklamı filan görmedim. Reklamlar daha mütevazi, kişisel tüketimlere dönük. Bebek bezidir, şekerli gıdalardır, telefondur, arabadır, ne bileyim öyle şeyler.

Türkiye'ye her gittiğimde bir reklam serisi başlıyor, yok bilmemne vadi, yok bilmemne tepe, garip garip isim kombinasyonları, yarısı Fransızca çeyreği İspanyolca iki tutam Arapça filan.

Yani dünyadaki hiçbir endekste de öyle üretimde çok tepelerde filan değiliz. Diğer şeyleri çok üretip başka ülkelere satacaksın ki kendi ülkende böyle havalı, lüks konutlara yatıracak paran olacak.

Bu işlerden anlayan birileri açıklarsa sevinirim çünkü ben hiç mi hiç bir şey anlamıyorum.
07.11.2017 dombili
1
daha iyi hizmet verebilmek için çerez (cookie) kullanıyoruz. detaylı bilgi için tıklayın