Clash Royale 5. Arena destesi

Bizi 5. arenadan 6. arenaya rahatlıkla çıkaracak destemiz şöyle:

İskeletler (1 iksir)
Çarpma (2 iksir)
Mızraklı Goblin (2 iksir)
Barbarlar (5 iksir)
Minyon Sürüsü (5 iksir)
Domuz Binicisi (4 iksir)
Silahşör (4 iksir)
Yavru Ejderha (4 iksir)

Uzun uzun okumaya üşenenler için: Bir hatta düşmanı oyalayın ve diğer hatta Domuz binicisini salın. Düşmanın karşısına çıkaracağı birlikleri, kuleyi de etkileyecek biçimde atacağınız çarpma ile yok edin. İşlem tamam.

Ayrıntılı analiz

İskeletler: Domuz binicisi ile birlikte destedeki en güçlü kart sayılabilir. Düşmanın kullanabileceği hemen her karta karşılık olarak bu kartı kullanabilirsiniz ancak oynamaya alışmanız biraz zaman alabilir.

Çarpma: Bu deste içerisinde hem saldırıda hem savunmada kullanacağınız bir kart olacak. Saldırıda kullanırken, bunu domuz binicisini gönderdikten sonra karşısına çıkarılacak zayıf birlikleri yok etmek ve kuleyi dondurmak için kullanmalısınız. Savunmada ise, kalabalık birlik gruplarını ya da minyon sürülerini yok etmek için kullanmalısınız. Minyon sürülerinin üzerine çarpma atmak için çok yaklaşmalarını beklemeyin, daha köprüdeyken atın ki kuleniz onları teker teker indirsin.

Mızraklı goblin: 2 iksir bedeliyle, havaya karaya saldırabilmesiyle, hızlarıyla, hem savunmada hem saldırıda kullanabileceğiniz yeşil askerleriniz, elinizdeki joker kartınız, her yere uyar.

Barbarlar: Bu destede tamamen savunma amaçlı kullanmanız gereken kartlardır. Düşmanda alev topu ya da roket yoksa, kulenizin arkasından oynayın, bunlar varsa daha dikkatli olun, düşman bir atışla hem barbarlarınızı öldürüp hem de kulenize hasar veremesin.

Minyon sürüsü: Bunları düşmanın bomba kulelerini, felaket kulelerini ya da toplarını yok etmek için kullanın. Eğer düşman oklarını başka bir amaçla daha yeni kullanmışsa, saldırı için de bunları kullanabilirsiniz ancak bunları genel olarak savunma için elinizde tutun.

Domuz binicisi: Desteyi etrafında kurduğumuz kart budur. Bir hat üzerinde savunma yaparken ya da o hat üzerinden saldırırken, domuz binicisini tam öbür hat üzerine koyun. Bunu oynadığınızda elinizde çarpma varsa mutlaka oynayın ve karşısına çıkan birlikleri yok edin, 2 iksir harcayarak sağlam bir hasarı garantilemiş olacaksınız.

Silahşör: Hepimizin nefret ettiği yavru ejderhaları ve büyücüleri ortadan kaldırmanın en temiz yolu bu karttır. Diğer kartlarınızın öldüremeyeceği her kartı öldürecek kart tam olarak bu karttır. Eğer domuz binicisini oynadıktan sonra bu kartı öbür hatta oynarsanız, onları hangi kuleyi savunacaklarına karar vermek gibi zor bir duruma sokabilirsiniz.

Yavru ejderha: Ailenizin temizlikçisi. Düşmanın gönderdiği adetli her türlü birliği sahadan temizlemek için birebir. Hasarı yüksek olmamakla birlikte, alan hasarı verdiği için çok kullanışlı.

(bkz: Clash Royale oyunu için bilgiler ve taktikler)
13.01.2018 dombili
3
daha iyi hizmet verebilmek için çerez (cookie) kullanıyoruz. detaylı bilgi için tıklayın